مدیریت زمان
هر فردی با هر نقشی در کار و در زندگی نیازمند مدیریت نمودن زمان خود برای انجام موثر کارها می باشد. یادگیری اصول مدیریت زمان به شما کمک میکند تا بتوانید نظم خوبی به کارها بدهید و با بهره وری بیشتری به کارهای خود برسید.
اگر بخواهیم بصورت اجمالی تعریفی از مدیریت زمان داشته باشیم، می توانیم بگوییم:
مدیریت زمان فرایند نظم بخشیدن و برنامه ریزی تخصیص زمان برای فعالیت های خاص است.
در این فایل، اصول و مفاهیم مدیریت زمان همراه با مثال های واقعی توضیح داده شده است. همچنین از نقاط قوت این فایل ارائه آن بر اساس تجربیات ارائه دهنده آن آقای امیر مستعلی می باشد.
آقای امیر مستعلی از همکاران گروه چابک شو می باشند. ایشان بیش از 13 سال سابقه کاری در نقش های مدیر پروژه، اسکرام مستر، مالک محصول ،مدیر محصول و رئیس دفتر مدیریت پروژه، را در پروژه های مختلف کشور داشته اند. همچنین از دیگر سوابق ایشان تدریس در دانشگاه و موسسات آموزشی کشور بوده است. در 6 سال گذشته به عنوان مربی چابکی و مدیر محصول در شرکت فناپ مشغول به فعالیت هستند. برای آشنایی بیشتر با امیر مستعلی و آگاهی از دوره ها و خدمات مشاوره ایشان به لینک مراجعه نمایید.
امیدواریم این فایل با عنوان Time is Money برای شما مفید باشد.
چک باشید
دیدگاهتان را بنویسید